Круглий стіл в рамках Всеукраїнського Семінару-Практикуму

В рамках Всеукраїнського Семінару-Практикуму відбувся Круглий стіл «Державне та муніципальне замовлення як складові нової Концепції позашкільної освіти» з генерації пропозицій щодо стратегії розвитку позашкілля. Учасниками заходу стали: Первушевська Ірина Олександрівна, директор Рівненського міського Палацу дітей та молоді, Заслужений працівник освіти України Красняков Євген Васильович – Комітет освіти і науки Верховної ради України Бут Світлана Володимирівна, головний спеціаліст відділу позашкільної освіти, виховної роботи та захисту прав дитини МОН України Харковець Василь Степанович, начальник Управління освіти Рівненського міськвиконкому Моніка Стачник-Цапла, віце президент Європейської Асоціація установ неформальної освіти дітей та молоді Гладкевич Надія Федорівна, генеральний директор ПрАТ «РЕНОМЕ», член правління ГО «Платформа взаємодії «Простір» Левицька Світлана Олексіївна, доктор економічних наук, професор Навчально-наукового інституту економіки та менеджменту НУВГП Куроченко Ірина Іванівна, заввідділом «спеціалізований екологічний центр» ПДМ, голова Ради Палацу Степанов Назар Анатолійович, випускник спеціалізованого центру гуманітарної освіти ПДМ, керівник центру соціальних ініціатив ЦГО Бондарюк Ірина Леонідівна, голова батьківського комітету 5 класу профільної школи сучасної хореографії ПДМ Савінська Юлію Анатоліївна, член батьківського комітету профільної школи бізнесу ПДМ Серілко Олена Леонідівна, випускниця та викладач спеціалізованого екологічного центру ПДМ Биковська Олена Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувача кафедри позашкільної освіти Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Президент Міжнародної асоціації позашкільної освіти.

Основними напрямками обговорення стали такі питання:

1. Реформування ПО в Україні: що саме? в якій мірі? що варто зберегти?

2. Чи вважаєте доречним впровадження в Україні терміну «неформальна освіта»? Якщо «так» – в якому сенсі?

3. Які завдання позашкільної освіти Ви вважаєте головними і найбільш актуальними в наш час?

4. Чи можна включати ПНЗ до загальної системи освіти? До яких прогнозованих результатів призведе такий процес?

5. Яку діяльність мають реалізовувати ПНЗ щоб стимулювати формування муніципального замовлення? В якій мірі варто орієнтуватися на муніципальне замовлення в цілому?

6. Які шляхи партнерства ЗНЗ та ПНЗ Ви бачите і в яких напрямках?

7. Як Ви оцінюєте ідею реалізації профільного навчання на базі ПНЗ?

8. Чи актуальним є питання поділу ПНЗ на категорії (рівні): за змістом діяльності, за кількістю вихованців та за результатом реалізації муніципальних проектів? Які перспективи відкриває дана класифікація?

9. Чи вважаєте Ви можливим зарахування результатів профільного навчання дитини, які вона отримала в ПНЗ, до атестату про загальну освіту?

На завершення засідання Круглого столу було презентовано проект резолюції по підсуках обговорених питань .